Tisdag den 7:e Januari

Satt just och tänkte för mig själv att vi precis har kommit en vecka in i det nya året. 2014 rullar på. Förhoppningsvis så fortsätter den att göra det så man faktiskt kan se fram emot våren och sommaren. Känner på mig att tiden går aå fort att bara på ett ögonblick så kommer det vara höst och kyla, vinter igen.

Just nu börjar jag förbereda mig för att gå och arbeta. Har äran ikväll att jobba. Sedan imorgon så blir det ett dag pass och på eftermiddagen så åker jag till Bea (wn gammal arbetskompis) och planerar lite spännande, kommande saker för år 2014 :)




Igår var jag och hämta min lilla älskadr skrutt. Så just nu bor han in sig lite grann. Han har hittat sin plats i soffan och bara tar det lugnt. Så himla go' och söt. Han tyckte mina nya tofflor var så fascinerade att han gjorde de till sina nya bästa vänner.



Ska passa på att hoppa in i duschen och sedan göra mig i ordning för ett arbetspass.

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0